Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Chimpanzeebar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Zvop-1) ter priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Chimpanzeebar.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Promoluks, Robert Šmid, s.p., Cesta alojza Travna 20, Jesenice in je odgovoren za vso vsebino, oglaševanje in cene na spletni strani (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Chimpanzeebar.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),   

– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),  

– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)   

– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)   

– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),  

– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

– način plačila in dostave

– časovno veljavnost ponudbe

– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

 

Ponudba artiklov

 

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine Chimpanzeebar.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Navedena cena velja za nakup preko interneta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

 

Načini plačila

 

V trgovini Chimpanzeebar.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– z gotovino ob prevzemu – če ni drugače določeno, ker to razmere ne dopuščajo

– preko nakazila na TRR    

– s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa)

– Paypal

 

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

 

Cene

 

Cena velja za vse člane Chimpanzeebar.si. Član kluba Chimpanzeebar.si uporabnik postane z registracijo v spletno trgovino Chimpanzeebar.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Račun

 

Za naročila na naslove v Republiki Sloveniji odpošilja in izdaja račune podjetje Promoluks, Robert Šmid, s.p., Cesta Alojza Travna 20, 4270 Jesenice, ki je davčni zavezanec s številko SI21364109 in plačuje davek na dodano vrednost v Republiki Sloveniji. Omenjeno podjetje je registrirano z matično številko 3786714000. Za komunikacijo s podjetjem lahko uporabite splošni mail in**@ch***********.si ali direktno telefonsko številko 051436505.

 

Postopek nakupa

 

1. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda in ga posreduje obdelovalcu naročil, ki preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob zaključenem nakupu, Ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave in kupcu še dodatno posreduje obvezne informacije o kupljenem izdelku v slovenskem jeziku (14. člen uredbe 1169/2011). Pogodba o nakupu naročenih artiklov je na tej stopnji sklenjena.

 

2. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.



Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na prvem kosu blaga (paketom) ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (po klasični pošti kot priporočeno pismo ali na splošni e-naslov in**@ch***********.si). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi obrazec:

 

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE 

 

– [Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja]

– Obveščam/obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za

zagotovitev te storitve (*)

– Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)

– Ime potrošnika/potrošnikov

– Naslov potrošnika/potrošnikov

– Podpis potrošnika/potrošnikov (samo, če se obrazec pošlje v papirni obliki)

(*) Po potrebi se črta

 

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

 

Učinki odstopa od pogodbe:

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži.

Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

V primeru, da je vrnjeno blago poškodovano in v spremenjeni količini (ni originalno zapakirano) vračilo ni mogoče.

 

Dostava

 

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času, ki pa je posredno odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja Pošta Slovenije. Predvideni rok dostave znaša 1 do 2 dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. V primeru, da paketa ne prejmete v 3 delovnih dneh, to sporočite na telefonsko številko 051 436 505 ali na splošni email naslov in**@ch***********.si.

 

Pravica do zasebnosti

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

 

Komunikacija

 

Z uporabnikom sme Ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila, 

– pošiljatelj mora biti jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne; prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

– željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

 

Varstvo otrok

 

Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

 

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo Ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Skladno z zakonskimi normativi Promoluks, Robert Šmid, s,p,, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Za reševanje sporov imate povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Pritožbe in spori

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na obdelovalca naročil telefonsko ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte in**@ch***********.si ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadalnje obravnave postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.Zato se Ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.Želimo vam prijetno nakupovanje!

 

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

 

Vse informacije na spletni strani www.chimpanzeebar.si so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

 

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v tej spletni trgovini niso bili ocenjeni s strani državnih institucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi in slikovna gradiva posameznega izdelka so informativne narave in nekatere niso bile potrjene s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

 

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s športno prehrano in dodatki posvetujete s svojim zdravnikom.

 

Ekipa Chimpanzeebar.si



O piškotkih

 

Kaj so to piškotki? Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik ob obisku spletne strani. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni strani/trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

 

Piškotki so sestavni del sodobnih spletnih strani in sami po sebi niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode. Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov. Za potrebe naše spletne strani/trgovine uporabljamo SEJNE PIŠKOTKE. Ti so nujni za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin ter poskrbijo za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotki se izbrišejo, ko uporabnik odide s spletne strani.

 

Vrste piškotkov

 

Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:

  • začasni ali sejni piškotki

  • trajni ali shranjeni piškotki

  • lastni piškotki

  • drugi piškotki

Vsaka vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca obravnava drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in predvsem nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le-teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo. Kako upravljati s piškotki? Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, ki je že vgrajena v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko še naprej uporabljate našo spletno stran, vendar morda določene podstrani ne bodo pravilno delovale.

 

Piškotki, ki jih uporabljamo na naši strani/trgovini:

 

Chimpanzeebar.si:

Ime: PHPSESSID Namen: za vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov

Ime: sellang Namen: Identifikacija geografske lokacije uporabnika in prijava

Ime: lsshopuserid Namen: Prijava in identifikacija uporabnika

Ime: cookie_directive Name: Preverjanje potrditve piškotkov

 

Naši partnerji:

Ime: NID Namen: Predstavitev lokacij na google maps Podjetje: Google Maps

Ime: VISITOR_INFO1_LIVE; demographics; use_hitbox; YSC; PREF Namen: Uporabniške nastavitve video predvajalnika Podjetje: Youtube

Ime: act; c_user; csm; datr; fr; lu; p; presence; s; xs; reg_fb_gate; reg_fb_ref Name: Delovanje Facebook vtičnika Podjetje: Facebook

Ime: _utma; _utmb; _utmc; _utmv; _utmz; _ga Namen: statistika ogledov spletne strani Podjetje: Google Analytics



SPLOŠNA PRAVILA ZA NAGRADNE IGRE

 

1. člen

(splošna narava)

 

Pravila v tem dokumentu se nanašajo na vse nagradne igre, ki jih organizira podjetje Promoluks, Robert Šmid, s.p., matična številka: 3786714000, ID za DDV: SI21364109, vpisano v sodni register dne 18.08.2010 (v nadaljevanju: organizator).

 

2. člen

(izjeme)

 

Organizator lahko od teh pravil odstopi ali dopolni oz. drugače uredi, če sodelujoče v nagradni igri o tem predhodno in nedvoumno obvesti neposredno na kuponu oziramo obrazcu za nagradno igro na spletni www.chimpanzeebar.si .

 

3. člen

(sodelujoči)

 

V nagradnih igrah organizatorja lahko sodelujejo fizične osebe, starejše od 16 let, ki imajo v Republiki Sloveniji stalno ali začasno prebivališče (v nadaljevanju: sodelujoči) in fizične osebe, mlajše od 16 let, ob predhodni privolitvi zakonitega skrbnika v obdelavo osebnih podatkov.

 

4. člen

(pogoji sodelovanja)

 

V nagradnih igrah lahko sodelujejo sodelujoči iz predhodnega člena, če:

–    so izpolnili obrazec za sodelovanje v nagradni igri z vsemi zahtevanimi podatki, ki morajo biti točni in resnični in

–    niso sodelovali pri pripravi ali izvedbi nagradne igre in

–    niso zaposleni pri organizatorju ali pri naročniku in niso ožji družinski člani le teh in

–    izpolnjujejo pogoje za sodelovanje v obdobju od pričetka sodelovanja v nagradni igri do trenutka določitve nagrajencev.

 

5. člen

(način sodelovanja)

 

Sodelujoči, ki izpolnjuje pogoje za sodelovanje v nagradni igri, mora izpolniti obrazec za sodelovanje v nagradni igri. Obrazec izpolni v elektronski obliki in s klikom na gumb za potrditev potrdi sodelovanje v nagradni igri.

 

Sodelujoči lahko v nagradni igri iste vrste sodeluje le enkrat (z izpolnitvijo obrazca).

 

Sodelujoči se s sodelovanjem v nagradni igri strinja z javno objavo imena in priimka na seznamu nagrajencev.

 

6. člen

(komisija)

 

Organizator s sklepom imenuje tričlansko komisijo, ki:

–    nadzira potek nagradne igre in spoštovanje pravil nagradne igre,

–    po končanem žrebanju, sestavi zapisnik in ga hrani 1 leto od dne, ko je bilo žrebanje zaključeno ter

–    v primeru kršitev ali suma kršitev, ustrezno ukrepa.

 

Odločitve komisije so dokončne.

 

7. člen

(žrebanje)

 

Žrebanje poteka na dan, ki je določen za posamezno nagradno igro in je razviden iz obrazca. Žrebanje lahko poteka v poslovnih prostorih organizatorja ali v poslovnih prostorih podjetja, ki prispeva nagrado. Žrebanje poteka med vsemi prispelimi obrazci do dne, ki je določen na obrazcu za posamezno nagradno igro. Žrebanje nagrad bo sistemsko, kjer bodo nagrajenci izžrebani z naključnim algoritmom. Izžreba se toliko sodelujočih (v nadaljevanju: izžrebanci), kolikor je predvidenih nagrad za posamezno nagradno igro.

 

V vsakem primeru je sodelujoči upravičen zgolj do ene nagrade v posamezni nagradni igri.

 

8. člen

(objava in obveščanje izžrebancev)

 

Organizator bo najkasneje v roku treh delovnih dni po dnevu žrebanja objavil izžrebance na svoji spletni strani www.chimpanzeebar.si in na svojih socialnih omrežjih, katerih upravljavec je, najkasneje v roku osmih delovnih dni pa jih bo o žrebanju obvestil preko ene izmed posredovanih komunikacijskih poti (telefonski klic, sms, elektronska pošta ali navadna pošta). Za vsakokratno nagradno igro organizator zagotovi ustrezne informacije, kje bodo podatki izžrebancev objavljeni.

 

9. člen

(prevzem in prenos nagrade)

 

Izžrebanec mora zahtevo za prevzem nagrade organizatorju podati pisno po elektronski ali navadni pošti oziroma preko sms sporočila, najkasneje v roku osmih delovnih dni od prejema informacije, da je bil izžreban.

 

V tem sporočilu izžrebanec sporoči tudi dodatne podatke, ki so potrebni za izročitev nagrade (npr. davčno številko, osebni naslov), razen če ni v sporočilu drugače določeno. Če izžrebanec ne sporoči potrebnih podatkov ali sporoči netočne ali lažne podatke, ni upravičen do nagrade.

 

Izžrebanci bodo obveščeni o načinih prevzema nagrade, ki so lahko:

–    osebno na sedežu organizatorja,

–    osebno na sedežu drugega podjetja, ki nagrade prispeva, v tem primeru organizator izda potrdilo za prevzem nagrade,

–    s priporočeno pošiljko na osebni naslov izžrebanca, pri čemer poštne stroške v tem primeru krije organizator ali

–    z denarnim nakazilom na transakcijski račun izžrebanca, pri čemer je izžrebanec seznanjen in se strinja z določbo 10. člena tega pravilnika (akontacija dohodnine).

 

Nagrade ni mogoče pri organizatorju vnovčiti za drugi izdelek ali zamenjati za drugo nagrado ali denarno nadomestilo.

 

Organizator ima pravico zahtevati, da nagrajenec pred prevzemom nagrade, izkaže svojo istovetnost z veljavnim dokumentom.

 

Izžrebanec krije vse stroške, povezane s prevzemom nagrade (potni stroški, poštni stroški, letališke takse ipd.).

 

10. člen

(akontacija dohodnine)

 

Akontacijo dohodnine za nagrade plača organizator nagradne igre oz. pokrovitelj nagrade, če se razlikuje od organizatorja. Izžrebanec je zavezanec za dohodnino in je organizatorju dolžan pisno predložiti natančne osebne podatke (ime in priimek, naslov stalnega prebivališča, datum rojstva, davčno izpostavo, svojo davčno številko) in sicer najkasneje v roku 14 dni od prejema obvestila o prejeti nagradi (ali v drugem roku, ki bo naveden v obvestilu). Organizator bo predložene podatke posredoval pokrovitelju nagrad, v kolikor organizator nagradne igre ni izplačnik nagrad. Predložitev navedenih podatkov je pogoj za prevzem vsake nagrade, katere vrednost presega 42 EUR z DDV. Prav tako se nagrajenci strinjajo in so seznanjeni s tem, da se lahko s prejemom nagrade uvrstijo v višji dohodninski razred. V tem primeru nosijo vso finančno odgovornost in posledice sami.

 

11. člen

(omejitev odgovornosti do izročitve nagrade)

 

V primeru, da nagrade prispeva drugo podjetje, ki ni organizator, organizator ne prevzema odgovornosti v primeru neizpolnitve obveznosti do izročitve nagrade izžrebancu, v kolikor s strani takega podjetja pride do nezmožnosti izpolnitve svoje obveznosti zaradi razlogov, na katere ne podjetje in ne organizator nista imela vpliva oziroma zaradi razlogov, ki so bili organizatorju neznani ali niso obstajali pred organizacijo nagradne igre (še zlasti to velja za primere stečaja ali plačilne nezmožnosti takega podjetja).

 

V takem primeru organizator izžrebancem ponudi drugačne nagrade, ki jih ima organizator na voljo. Izžrebanci ne morejo od organizatorja zahtevati nakupa enakih ali podobnih izdelkov (ki so predmet nagrade), prav tako ne morejo zahtevati denarnega nadomestila.

 

12. člen

(nepodelitev nagrade)

 

Organizator ne podeli nagrade, če izžrebanec:

–    zamudi rok za zahtevo po nagradi,

–    ne posreduje zahtevanih podatkov,

–    ne izkaže svoje istovetnosti z veljavnim dokumentom, če je bil pozvan, da to stori,

–    krši določbe teh pravil,

–    pisno ali ustno izrazi voljo, da se nagradi odpoveduje.

 

13. člen

(kršitev pravil)

 

V kolikor se pred žrebanjem izkaže, da določena oseba skuša doseči ali doseže sodelovanje v nagradni igri ali podelitev nagrade s kršitvijo teh pravil ali zakonodaje, ji organizator prepreči sodelovanje v nagradni igri.

 

V kolikor se kršitve izkažejo po izvedenem žrebanju, organizator kršitelju ni dolžan podeliti nagrade.

 

V kolikor je nagrada že podeljena, pa se izkaže, da je izžrebanec prišel do nagrade s kršitvijo teh pravil, sme organizator zahtevati takojšnjo vrnitev nagrade oziroma njeno denarno protivrednost ter povrnitev nastale škode.

 

14. člen

(varstvo osebnih podatkov)

 

Sodelujoči z označitvijo ustreznega polja na kuponu, poda izrecno osebno privolitev, da organizator kot upravljavec osebnih podatkov, zbira in obdeluje osebne podatke za namen izvedbe določene nagradne igre in obveščanja o nagradi.

 

Vrste osebnih podatkov, ki jih obdeluje organizator, so razvidne iz vsakokratnega kupona za posamezno nagradno igro, še zlasti pa sledeče:

–    ime in priimek (za namen sodelovanja, obveščanja o morebitni nagradi, prejemanje e-novic),

–    naslov (za namen obveščanja in pošiljanja nagrade),

–    elektronski naslov (za namen sodelovanja, obveščanja o morebitni nagradi, prejemanje e-novic),

–    telefonska številka (za namen obveščanja),

–    davčna številka (za namen izplačila denarne nagrade),

–    transakcijski račun (za namen izplačila denarne nagrade).

 

Sodelujoči je seznanjen in se strinja, da bodo njegovi osebni podatki (ime in priimek ter kraj bivanja) javno objavljeni, v primeru da bo izžreban.

 

Sodelujoči je seznanjen, da bo od organizatorja prejemal tudi še po izvedeni nagradni igri informacije, dodatne ugodnosti, akcije in popuste in da lahko to izrecno privolitev kadarkoli prekliče.

 

Sodelujoči je seznanjen, da bodo njegove osebne podatke lahko obdelovali tudi pogodbeni obdelovalci organizatorja. Seznam obdelovalcev je naveden na spletni strani www.chimpanzeebar.si v pogojih zasebnosti.

 

Sodelujoči je seznanjen, da organizator osebne podatke obdeluje v skladu s slovensko in evropsko zakonodajo, zlasti v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.

 

Sodelujoči je seznanjen, da v primeru, da ni izžreban, organizator hrani njegove podatke še tri mesece po izvedenem žrebu, v primeru, da je izžreban, pa organizator hrani njegove podatke še dvanajst mesecu po izvedenem žrebu.

 

Sodelujoči je seznanjen, da lahko uveljavlja pravice, ki mu jih daje zakonodaja s področja varstva osebnih podatkov na elektronski naslov: in**@ch***********.si, še zlasti:

–    pravico do dostopa do osebnih podatkov,

–    pravico do popravka osebnih podatkov,

–    pravico do izbrisa osebnih podatkov (pravica do pozabe),

–    pravico do omejitve obdelave osebnih podatkov,

–    ter pravico do ugovora obdelave osebnih podatkov.

 

15. člen

(odstop od nagradne igre)

 

Sodelujoči lahko odstopi od sodelovanja v nagradni igri v katerikoli fazi nagradne igre, tako da svojo zahtevo po odstopu posreduje organizatorju na e-naslov: in**@ch***********.si. Preklic podanega odstopa od nagradne igre ni mogoče.

 

16. člen

(omejitev odgovornosti organizatorja)

 

Organizator ne odgovarja za izvedbo nagradne igre, podelitev nagrad in škodo:

–    če izvajanje nagradne igre prepovejo ali preprečijo državni organi ali nosilci javnih pooblastil ali

–    v primerih višje sile, na katere organizator nima vpliva in preprečijo izvedbo nagradne igre.

 

V primeru bistveno spremenjenih okoliščin tehnične ali komercialne narave, bo organizator ta pravila pravično spremenil, o tem obvestil vse sodelujoče in po obvestilu izvedel oziroma dokončal nagradno igro na osnovi novih pravil.

 

17. člen

(reševanje sporov)

 

V primeru morebitnih sporov na podlagi teh pravil je pristojno sodišče na Jesenicah.